چیستا حسینیچیستا حسینی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

مادرانه

استاد

1393/7/3 11:46
نویسنده : الهام
78 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح داشتم با عجله حاضر میشدم که برم کلاس سه تار

دخمل گلم رو هم آماده کردم که باباش بره …

کتاب ردیف میرزا عبداله ورداشتم که یه هو گفتی مامان این کیه؟!

و داشتی به عکس رو کتاب اشاره میکردی…

خیلی باعجله گفتم مامان شما نمیشناسی این عکس یه استاده…

نگام کردی گفتی:استاد… استادشجریان

کیف و کتابو گذاشتم زمین تا تونستم بوسیدمو قربون صدقه شیرین زبونیهات رفتم

تو آژانس داشتم فکر میکردم استادشجریان رو از کجا میشناسی؟!؟

یادم افتاد تبلیغات کنسرتهای اروپای استادو دیدی و پرسیدی:این کیه؟'!،…خودم بهت گفتم : استادشجریان

ولی فکر نمیکردم یادت مونده باشه …

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد