چیستا حسینیچیستا حسینی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

مادرانه

خسته نباشی

1393/7/27 16:48
نویسنده : الهام
102 بازدید
اشتراک گذاری

مدرسه ها شروع شده 

دوباره فصل دلتنگیهاست

دلتنگی برای تو,نمیدانی وقتی مدرسه ام چقدر دلتنگت میشوم

نمیدانی چقدر بیتاب میشوم که زیر چشمی و زیره زیره نگاهت کنم طوری که نفهمی

نمیدانی چقدر چیزهای کوچک بهانه ای میشوند تا دلتنگی ام تازه شود

امروز ,مدرسه که بودم ،زنگ تفریح وقتی از در دفتر مدرسه تو رفتم,یکی از همکارا گفت:خسته نباشی

چندتا از همکارای دیگه هم همینطور

یه هو دلم برایت پر کشید یاد شعر قشنگی افتادم که میخوانی:

خسته نباشی خوشگلم 

بپر بیا تو رختخواب

بسه دیگه خسته شدی

من میخوابم تو هم بخواب

پشت چشمام تر شد… 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
27 مهر 93 21:01
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با عکسهای جدید سفر به اصفهان به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر تشریف بیارید و با گذاشتن یه یادگاری ، دنیای قشنگ و معصومانه دخترم رو زیباتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما هستیم.[گل سلام دوست عزیز از اینکه وقت گذاشتین و خوندین سپاس حتما به وبلاگتون سر میزنم پاسخ][ سلام دوست عزیز از اینکه وقت گذاشتین و خوندین سپاس حتما به وبلاگتون سر میزنم پاسخ]
سارا شکيبا
9 آبان 93 8:44
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ___________
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد