چیستا حسینیچیستا حسینی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

مادرانه

ناراحتم…

1393/8/28 11:13
نویسنده : الهام
80 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز آقاجون اینجا بودن

مثل همیشه شما مشغول بازی و سروصدا با آقاجون

من هم از آشپزخانه یک دلم پیش شما و یک دلم مشغول شست وشو و آشپزی

آقاجون از همه جا بیخبر یک لحظه شش دانگ حواسش با شما نبود

با چشم های اشک آلود و نفس های بغض اندود

آمدی پیش من. پرسیدم: چی شده, چرا بغض کردی؛

شما فینگیلی خانم میدانی در جوابم چی گفتی؟!؟؟

گفتی(با همان چشمهای خیس دکمه ای و بغض نصف و نیمه) : 

از دست آقاجون" ناراحتم"

پرسیدم:چرا؟!!؟ شما که داشتین بازی میکردین

گفتی:برا اینکه آقاجون دندوناشو در آورد

بیچاره آقاجون از همه جا بیخبر,بخاطر یک لحظه غفلت متهم به چه کاری شده بود

گفت:امیدم! کی من دندون درآوردم؟!!؟

شروع کردی ریز ریز خندیدن

گفتی الکی گفتم,شوخی کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد